アニメ海外の反応&レビュー

海外アニメサイトからコメントやレビューを翻訳していきます。よろしくね(o^-')b

猫宮ひなた PUBG#0 海外の反応

猫宮ひなたちゃん動画の海外コメントを機械翻訳していきます!よろしくお願いします!

Thank you to the translator. You are a life saver.

翻訳者にありがとう。あなたは人生の救世主です。

he was mistaken in a few places though for example donkatsu means pork cutlet :))))

彼はいくつかの場所で間違っていたが、例えばドンカツは豚カツレツを意味する:))))

beyond good and bad isnt it tonkatsu?

善悪を超えてそれはトンカツですか?

nah it's chicken dinner

ちげーよそれはチキンディナーです

Yan Tjoen ye ye for sure but they actually said tonkatsu so eh

Yan Tjoenうんうん確かに、彼らは実際にトンカツそう言った

"donkatsu" is the localization of "chicken dinner", so it was correctly re-localized to "chicken dinner".

「ドンカツ」は「チキンディナー」のローカリゼーションなので、「チキンディナー」に正しくローカライズされました。

Mx. Bug yep

Mx. Bugうん

So, how did you get 140k subscribe in only 2 week? wow

だから、どうやって2週間で140万再生できましたか?うわー

they're riding the virtual youtuber hype train. any new one immediately gets attention and if they do well, they get large amount of subs instantly. I think most are sub to get notified of new vids though

彼らはヴァーチャルユーチューバーの流行の列車に乗っている。新しいものはすぐに注意を喚起し、うまくいけば即座に大量の再生数を取得します。私はほとんどの場合、新しいビデオの通知を受けるのには不十分だと思います。

ads

広告

twitter

ツイッター

It’s magic

魔法です。

Because she's a new virtual youtuber and has something interesting to offer more than just big breast like the others who tried to ride the virtual youtuber hype train.

なぜなら彼女は新しいバーチャルユーチューバーで、バーチャルユーチューバーの流行の列車に乗ろうとした他の人たちと同じように大きな胸を提供するのに興味深いものがあるからです。

"than just big breast " But the setting is a cat boy.

"ただの大きな胸より"しかし、設定は猫の少年です。

wait boy?!... no, you know what I don't even care. It's cuteness transcends gender.

待って少年?私が気にしないことを知っている。それは性別を超えた可愛らしさです。

Is it truly of a cat boy? I think most pictures on twitter are showing pics with apparent feminine pictures, one of them quite long ago that has an obvious side-boob shown.

本当に猫の男の子ですか?私はツイッターのほとんどの写真は明らかな女性の写真を表示していると思います。

彼らのかなり古いものが明らかになっています。サイドのおっぱいが表示されます。

There should be an additional reason, being that she's actually good at a type of game. Like really good at FPS. I can barely do 3/8 of her kills in this vid.

もう一つの理由があるはずです。それは、彼女が実際にゲームの種類に恵まれているからです。 FPSで本当に上手いよ。私はこのビデオで彼女の殺人事件の3/8を辛うじて行うことができます。

I saw her in a PUBG match once, I just ran~

私は一度PUBGのゲームで彼女を見た、私はただはしる〜

She better than me wtf

彼女は私よりも優れている、なんやそれ

that is probably a male

それはおそらく男性です

i think so. she said 'boku' to herself which is how japanese boys do to address themselves

私はそう思う。彼女は日本人の男の子が自分自身に対処する方法である自分自身に「ぼく」と言った。

Sometimes girls use "boku" too, people find that cute.

時には女の子も "ぼく"を使います、人々はかわいいを見つける。

Hahah I alway died outside the safe zone

ハハハ 私はいつもセーフゾーンの外で死亡している

I hope she dont snipe me when. i am playing brother, XD

私は彼女がいじめをしないことを望む。私は兄を演じているXD

The player is a male and the voice actor was probably a girl.

プレーヤーは男性であり、声優はおそらく女の子だと思う。

Holy shit!This little loli has some skill

なんてこったい!この小さなロリはいくつかのスキルを持っています

She's a monster! A certain Kizuna could learn a thing or two...

彼女は怪物です!キズナアイは何かを学ぶことができる...

Damn, and I thought Siro was pretty impressive with this game. This girl's just going on a freaking rampage.

ちくしょう、私は電脳少女シロがこのゲームでかなり印象的だと思ったのに。この女の子はただ恐ろしい暴走をしています。

Siro is a good player, while This girl/AI/whatever is simply a monster.

シロは良いプレーヤーですが、この女の子 AI は単なる怪物です。

the way she speak is like nanachi from made in abyss ,

彼女の話し方は、メイドインアビスのナナチのようなものです。

I thought the same exact thing. It's exceptionally cute!

私は同じことを考えました。それは非常にかわいいです!

i think so too.especially 3:35

私もそう思います。特に3:35

very cute AND fun to watch! those were some good shooting skills out there.

非常にかわいいのと見て楽しい!それらはいくつかの良い射撃のスキルでした。

yeh she's very good lol

うん、彼女は非常に良いです笑

I was so surprised since all the other virtual youtubers werent that good xD

私は他のすべてのバーチャルユーチューバー達が良いプレイをしていなかったので、とても驚きましたXD

Hmm, I don't think she's the one playing. So many cuts. But yeah I really like her voice xD also those sleepy eyes is my favourite

うーん、私は彼女が実際にプレイしているとは思わない。非常に多くのカット。しかしええ、私は本当に彼女の声が好きです、またその眠そうな目は私のお気に入りですXD

she actually playing it, you can check her twitter profile... she really good at fps game, and she playing cs go too. and also i heard she do live stream on Nico Nico Douga

彼女は実際にそれをプレイすると、あなたは彼女のツイッターのプロファイルを確認することができます...彼女は本当に良いfpsのゲーマーで、彼女はcsも行ってプレイ。私は彼女がニコニコ動画でライブストリームをやっていると聞いた。

Sr_Triaji why would she livestream on nico nico douga instead on youtube when she's trying to become a virtual youtuber lol

彼女はなぜyoutubeの代わりにnico nico dougaで生計を立てるのだろうか?彼女がヴァーチャルユーチューバーになることを試みているとき笑

cause she’s probably more known on Nico Nico Douga

彼女はおそらくニコニコ・ドウガでもっと知られているだろうから。

Tina Sprout she become youtuber like 2 - 3 weeks ago, she do live stream before that. hope she gonna do live stream on youtube too. you can check her channel on nico nico douga if you still don't believe she actually playing it http://www.nicovideo.jp/user/78262837

彼女は2 - 3週間前のようにあなたのことをやっています。彼女はYouTubeでライブストリームをやるつもりだと願っています。あなたはまだ彼女が実際にそれを再生するとは思わない場合は、ニコニコ動画で彼女のチャンネルを確認することができますhttp://www.nicovideo.jp/user/78262837

thanks for the link

リンクありがとう

can you link me to her twitter or a direct video that shows her playing because the upload list for that account is private thanks

そのアカウントのアップロードリストが私的なものであるため、彼女の演奏を示す彼女のTwitterや直接の動画にリンクすることができます。

it's writen in the description

それは記述に書かれている

When I watched this, I wasn't expecting to be so amazed by the sheer skills. She clearly plays a lot of games. You can tell by the way she plays. Peering around corners very quickly and using cover extremely well

私がこれを見たとき、私は驚くことを期待していませんでした。彼女は明らかにたくさんのゲームをしています。彼女がプレイする方法で伝えることができます。コーナーをすばやく仲間にして、カバーを使いましょう。

Another one? With skills? subscribed

もう一つ?スキルは?チャンネル登録した

The Terminator but is a anime nekomimi loli

ターミネーターですが、アニメのネコミミロリ

When is Kizuna AI going to reach this skill level?

キズナアイは、いつになったらこのスキルレベルに到達しますか?

In 7 years maybe? XD

多分7年位で?XD

nah, not even when Skynet took over lol

ちげーよ、スカイネットが引き継いだ時でさえムリ笑

rofl!

大爆笑

4 videos, 176k subs due to virtual idol and good skill at fps

maybe u should play Fornite or Battlefield and CoD.

if u play BF, i'll subs to you. i promise u :"v

3:46 that is such a good and hilarious kill. can u put that in Prestige Clips or any compilation channel?? xD

GGWP

4ビデオ、ヴァーチャルアイドルによる176kサブ、fpsでの優れたスキル

多分あなたはフォートナイトやバトルフィールドコールオブデューティーをプレイするべきです。

もしあなたがバトルフィールドをプレイすれば、私はチャンネル登録するでしょう。私は約束するu: "v

3:46そのような良い陽気な殺害です。それをPrestige Clipsやコンパイルチャンネルに入れることができますか? xD

GGWP(Good Game Well Played良い試合でしたね)

Damn, Hinata actually kicks ass in PUBG. Especially compared to Kizuna Ai.

ちくしょう、ヒナタは実際にPUBGでお尻をキックする。特にキズナアイと比較して。

lol you cannot compare a gamer and a casual

あなたはゲーマーとカジュアルを比較してはいけません笑

11knz